The development of the psychologist's professional knowledge: a study of graduated in the UNLP, their insert in the educational field

Autores/as

  • Elsa Rosa Compagnucci Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. UNLP, Argentina
  • Paula Daniela Cardós Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. UNLP, Argentina

Palabras clave:

Professional knowledge, psychologist, educational field

Resumen

The studies on the formation of psychology's professors were locating us in the construction process of the professional knowledge in professors but in psychologists that exercise the teaching too, visualizing the paper that built knowledge assumed between both environments (academic and professional) and the relationship between them.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Elsa Rosa Compagnucci, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. UNLP, Argentina

Profesora de la Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Universidad Nacional de La Plata, Argentina.

Paula Daniela Cardós, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. UNLP, Argentina

Profesora de la Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación. Universidad Nacional de La Plata, Argentina.

Descargas

Publicado

2009-01-01

Cómo citar

Compagnucci, . E. R. ., & Cardós, . P. D. . (2009). The development of the psychologist’s professional knowledge: a study of graduated in the UNLP, their insert in the educational field. Orientación Y Sociedad, (no. 9), 11 p. Recuperado a partir de https://revistas.unlp.edu.ar/OrientacionYSociedad/article/view/8290

Número

Sección

Avances de investigación